Quick Jump

luni, 29 noiembrie 2010

O dilema

Primul meu post in tema pe acest blog.

Pur si simplu ascultam Puya ft. Connect-R - Americandrim pe youtube si am vazut comment-urile de mai jos. E cam ciudat, sincer. Mi-ar fi rusine sa ascult Puya si sa incep sa-i injur pe altii doar ca sa fiu eu ala mai "smecher".
Prin melodiile alea, interpretul incerca sa transmita ceva (parerea mea) dar se trezesc tot felul de specimene sa comenteze aiurea cu vocabularul lor destul de restrans si cu prescurtarile lor destul de varii, sa-ti strice cheful. Sa-ti faca scarba sa mai asculti melodia aia, sa sti ca o groaza de natarai care se cred "smecheri" acolo in cascioara lor incep sa se certe doar pentru ca sunt romani si nu se respecta intre ei.
Nu stiu, pur si simplu am scris ce mi-a trecut prin cap, dar pentru cei care citesc, puneti-va intrebarea cand vreti sa raspundeti unui comment pe net sau ceva: Sunt mai bun daca fac asta? Daca injur? Daca ma cert?
Macar pe internet fratilor, ca in viata de zi cu zi uitati de tot si incepeti sa va certati ca la usa cortului. Nu stiu daca alte natii reactioneaza la fel, dar incercati macar voi sa fiti diferiti. Este rusinos sa citesti asa ceva pe internet, si iti este rusine sa mai lasi si tu un comment, mie cel putin imi este.
N-as vrea sa fiu in pielea interpretilor respectivi cand citesc toate injuraturile, toate minciunile care li se aduc. "Puya nu e aja cunsct ca Conectr..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu