Quick Jump

vineri, 10 decembrie 2010

Recunostinta

Mai întîi de toate, as vrea sa multumesc Denisei, Cristinei si Adelinei pentru consolarea oferită azi, însemnati foarte mult pentru mine.
Multumesc ca mă sprijiniţi, al vostru, Cherry Fox.
Asa cum am promis, am scris o poezie despre dragoste, este prima de acest gen, deci nu fiţi prea duri...











Lacrimi calde, fericite,
Îi acoperă seninul zîmbet,
Cat timp apară pe suflet,
De necaz si de ispite.

Petale de trandafiri,
Lasă-n urma amintiri,
Dureroase cîteodată,
Doar atunci cînd ea-i plecată.

Parfumuri lasă în urma,
Mirosite de o turmă,
De săruturi alintate,
Portocale, parfumate.

Priviri calde, adevăruri,
Ajuta gura sa spună,

Printre zambete, săruturi,
Nu găseşti 'pic de minciună.

Nu cat e dansa de fata,
Cat timp inima-i cu ata,
Legată cu noduri strînse,
Lacrimi sa nu ştie plîns.

Cîteodată se mai rupe,
Nu de tot, dar dansa iute,
Repede o înconjoară,
Cu o nouă, fină, sfoară.

Toata, odată se rupe,
Iar ea pleacă, se ascunde,
Lacrimi varsa, resturi rupte,
Iubire, iubire iute. 
 
 


 
 
 

Un comentariu:

  1. Mie cel putin nu ai pentru ce sa imi multumesti-sunt aici cand ai nevoie de mine ok?! si voi fi mult timp de acum incolo! Mersi ca ai scris poezia pe care te-am rugat sa o compui. Imi place, chiar imi place. >:D<

    RăspundețiȘtergere