Quick Jump

sâmbătă, 4 decembrie 2010

Sangeriu de buze fine

Sangeriu de buze fine,
N-am atins, si nu-mi convine,
Fulgii egoisisti o fac,
Eu raman aici, sarac.

Dansuri prin zapada fina,
Exerseaza singura,
Cu privirea ei, divina,
Ma priveste, sigura.

C-am sa vreau sa o cunosc,
C-am facut-o, dar sunt prost,
C-am s-o fac din nou, mai bine,
C-am s-ating, buzele-i fine.

Totusi ea danseaza bine,
Asculta clape senine,
Atinse de maini prea fine,
Danseaza sigur, cu mine.

Sangerii soapte-mi, sopteste,
Eu ascult pe la ferestre,
Ce cu buzele-i rosite,
Spune versuri, poleite.

Cu aur de prima clasa,
Masiv, fin, dar nu ma lasa,
Sa le-ascult pe toate azi,
Vrea s-ajunga si la brazi.

Totusi stau si-acult intr-una,
Poate mai rosteste una,
Poate vine sa ma vada,
O cafea sa bem, in cada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu