Quick Jump

luni, 13 decembrie 2010

Fantastic

Pentru ca imi sunt datoare,
Stele, lumini felinare,
Doare totusi sa va stiu,
Departe acum, tarziu.

As mai vrea sa va mai simt,
Bratele cum se intind,
Cum ma-nteapa pe la spate,
Cum m-ating usor in noapte.

Nici acum nu-i prea tarziu,
Usa deschisa o tiu,
Usa sufletului gol,
Fara amintirea lor...

Nici acum nu mi-e mai bine,
Nici acum nu tin la tine,
Nici acum nu stiu de ce,
Tot te zbati pe oarece.

Doar un obiect tampit,
Doua zile, irosit,
Te-as ruga sa dai o sansa,
Altei vieti ce e in transa.

Si te-as mai ruga ceva,
Stiu ca nu ma vei uita,
Dar te rog, nu regreta,
Va veni ziua, candva.

Pan-atunci, am sa astept,
Doar o lacrima regret,
C-am varsat-o pe nedrept,
Prelinsa pe al tau piept.


Cald odata de iubire,
Acum rece de mahnire,
Fara suflet intrupat,
Doar un piept, nimic ciudat...


Am spus tot ce-am avut de spus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu