Quick Jump

marți, 30 noiembrie 2010

Prima postare

Salutari tuturor! M-am gandit sa postez si eu ceva pe blogul nostru. Sper ca va place si ca il veti citi. Am vazut ca deja scumpul Cherry v-a incantat cu o poezie-el e poetul nostru. Apropo, Cherry, imi place foarte mult poezia! Dar sa revin. Am zis ca scriu si eu cate ceva, nu o sa scriu poezii pentru ca nu ma pricep la rime, las asta pe seama lui Alex, dar o sa incerc sa scriu putin despre prietenie. (in cazul in care exista alte idei si pareri as vrea completari de la colegii mei de blog).

Prietenia...
Prietenia este o oglinda a sufletului, o oglinda a ego-ului nostru, este umbra serii care se inteteste cu apusul vietii, este floarea unei clipe, este fructul timpului; este o armura protectoare invizibila, de care toti avem nevoie mai devreme sau mai tarziu; prietenie inseamna sa fi frate si sora, doua suflete ce se ating fara sa se confunde, doua degete ale aceleiasi maini...
Iar un prieten...un prieten este un alt tu insuti, iti stie slabiciunile, dar iti intareste calitatile, iti simte temerile, dar iti intareste increderea, iti cunoaste defectele, dar iti subliniaza posibilitatile. Chiar si cei mai puternici oameni au nevoie de prieteni. Numai un prieten adevarat gaseste privirea sau fraza foarte simpla care pune balsam pe ranile noastre, oricat de adanci ar fi ele. Dar, am invatat ca indiferent de cat de bun iti este un prieten, oricum te va rani din cand in cand...iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta!




P.S. Urmatoarea postare pe care o voi scrie va fi despre dragoste (o sa scriu si o reteta a dragostei-initial a fost tema la romana- si cine stie poate ma ajuta si Cherry cu o poezie). Pana data viitoare insa va imbratisez si va pup dulce, DeDeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu