Quick Jump

luni, 6 decembrie 2010

BUDAI !

UAAAH,blogul asta are mai multe postari decat blogul meu >:P...ah..va tin eu minte,mai baieti...
Deci,stiti cine sunt >:)??..DAA??Pe aluna voastra?:)) ....hmm..okeee,sunt eu !Si am venit aici isa in blogul asta aici isa,sa postez pentru prima oara aici isa,sa ma prezint aici isa,si,aici isa,sa va pun cate o provocare la toti din blog aici isa,sa ii facem maine aici isa..baie lui roxana :)) !!! aa..aici isa >:).Deci,cu ce sa incep?..de fapt am inceput deja.Prima postare pe acest blog e menita sa va ...hmm...nu stiu..ramane la latitudinea voastra sa aflati ce sentiment aveti dupa ce va uitati la asta...:
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/po0xbIhKQ98?fs=1&amp;hl=en_US&amp;rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/po0xbIhKQ98?fs=1&amp;hl=en_US&amp;rel=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
=))))))))))))))))) ...lol,pana si acum mai rad la ea O_O..

asa,hm...daaa..:)))
p.s: Miru..ce fericita esti.Ma uimesti ! O_O

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu