Quick Jump

marți, 7 decembrie 2010

Impreuna

Desi am zis ca a doua postare pe care o voi scrie va fi despre dragoste, las asta pe data viitoare (promit ca voi scrie despre asta).


Postarea asta va fi scurta.
Imi cer din nou scuze fata de Miruna, de el nu imi pasa in sensul acela, iar de celalalt nu mai imi pasa si cu asta basta. Nu vreau sa mai scriu lucruri din astea pe blogul nostru comun, nu imi place. Chestiile astea [unele] se gasesc pe blogul meu propriu si personal (pleonasm intentionat) dar fara nume. Asa ca este prima si ultima data cand postez ceva despre lucruri de genul asta [oricum sunt niste prostii copilaresti]. :)


Acum pt Cherry al meu, al nostru. :x
Imi place foarte mult ultima poezie pe care ai postat-o, se potriveste perfect! Ah, cum ne-am pierdut noi de ceilalti, de mana amadoi pe stradutele alea, pierdu-ti prin multime si printre "ziduri de zapezi". Si cat de frig era si cat de disperati eram, iar ceilalti n-aveau nici o treaba. :)) Noroc cu cosmarul meu de telefon care totusi ne-a salvat. :)) Oricum, a fost frumos. Mie mi-a placut. Sa tot avem parte de momente impreuna! :x
Bineinteles ca el e cel care scrie cel mai mult si cel mai frumos pe blog, dar promit ca imi voi mai face si eu simtita prezenta prin cateva randuri, cat mai curand...


Pupici la toti si pentru toti. Va iubeste mult, DeDeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu