Quick Jump

marți, 7 decembrie 2010

Freestyle

Okay, ma bucur ca ati rezolvat conflictul (cine l-a prezis?! euu! da!), chiar ma bucur. Va pot promite ca va fi ultimul agreeat, aveti blogurile voastre la dispozitie asa ca folositi-le pentru astfel de chestii.
Prin acest post vreau sa va spun, ca lucrez la un set de reguli pe care le vom discuta cat de curand. Multumesc.

Revenind la monotonie, la firesc, la orice e vechi si alte chestii... da... nu am chef de asa ceva, asa ca am sa "mistocaresc" /:) cate ceva...:D
Okay, poate nu ma stiti (ma stiti sigur) dar sunt destul de emotiv, si destul de critic (daca nu-mi cunoasteti partea asta, bucurati-va cat mai puteti).
Okay mai remarc unele blogg-uri, unde unii asa zisi "poeti", care scriu frate, da' scriu tot ce le trece prin... prin... BILA, ca, circumvolutiunea aia lipita de gat n-a ajuns inca la stadiul de CAP. Dar sa revenim, scriu astia despre ce cred ei ca inseamna poezia (o tampenie, dupa parerea mea, e cam stupid sa irosesti timpu' [ca talentu nu prea exista] pe asa ceva). Din modestie si din pura ignoranta n-am sa dau numele blogului ca deh... poate ne face concurenta si nu prea vreau, si pentru membrii acestuia, puteti sa intrebati, ca nu va zic. Revenim la subiect, okay... nu spun ca sunt poet, ca ma pricep, ca sunt expert, ca eu sincer nu prea stiu d'astea, dar totusi... "Arunca randuri, reci/Si nepatrunsi de viata"(poetii)... pe bune?!
Ce intelegem prin asta... ca noi astia care "le ardem pa' versuri" stam ca lemnu si scriem asa ce ne trece prin cap, probabil gloante, si depunem pa' "cartie" ca deh...nu consteaza cum, ci cat!
Parerea mea: (elengata) Din punctul meu de vedere, aceste doua versuri constituie o afirmatie eronata si total neadevarata, fara sens, pur si simplu scrisa ca sa mai completeze strofa.
Cealalta versiune n-am s-o postez pentru a pastra o tenta de seriozitate, si de cultura pe acest blog, si ca sa nu-l murdaresc din cauza unei fiinte destul de bizare care l-a descoperit pe Sadoveanu (Popovici).
Am si un sfat: Scrie toate "operele"/:) alea pe foi si pune-le si tu bine, ascunse, sa nu le citeasca careva, poate crede ca esti de la Stand-Up Cafe sau ceva...
Pentru cei care nu sunt deacord cu mine, nu va chinuiti sa comentati, oricum va sterg.
Am sa scriu o poezie mai incolo, pana atunci, bafta la teza...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu